سامانه ثبت نام کتاب درسی پایه اول تا دوازدهم + آموزش ثبت نام

دسته بندی:

درصد مقاله را مطالعه کردید

اشتراک گذاری

امتیاز کاربران به این مقاله

امتیاز 5

سامانه ثبت نام کتاب درسی پایه اول تا دوازدهم + آموزش ثبت نام

معرفی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی با آغاز دوره ثبت سفارش اینترنتی کتاب درسی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه می توانند در بازه زمانی معیّن با مراجعه به سامانه اینترنتی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش نسبت به سفارش کتب درسی خود اقدام کنند. لازم به ذکر است وزارت آموزش و پرورش جهت بهبود وضعیت توزیع […]

راهنمای مقاله

معرفی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

با آغاز دوره ثبت سفارش اینترنتی کتاب درسی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه می توانند در بازه زمانی معیّن با مراجعه به سامانه اینترنتی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش نسبت به سفارش کتب درسی خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است وزارت آموزش و پرورش جهت بهبود وضعیت توزیع کتب درسی دانش آموزان و خرید آسان تر دو آدرس اینترنتی irtextbook.ir یا irtextbook.com را جهت ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اعلام کرده و دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم برای ثبت نام و سفارش کتب درسی خود برای سال تحصیلی 1403 – 1402 باید به یکی از این دو آدرس مراجعه کنند.

داوطلبان دوره متوسطه اول مدارس استعداد درخشان نیز می توانند در این سامانه نسبت به ثبت نام و تهیه کتب درسی خود اقدام نمایند.

به همین منظور در ادامه مطلب قصد داریم به صورت گام به گام و تصویری نحوه ثبت سفارش کتاب های درسی در سامانه آی آر تکست بوک را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

1- موارد مورد نیاز ورود به سامانه irtextbook.ir

  1. کد ملی دانش آموز
  2. رمز عبور (سریال شناسنامه)

تذکر مهم :

درصورتی که رمز عبور سریال شناسنامه نبود به این دلیل است که فرد تعویض شناسنامه انجام داده است (قدیم به جدید ) و سریال متفاوت است و حتما باید سریال شناسنامه قبلی را داشته باشید ویا به آموزش و پرورش مراجعه فرمایید تا سریال جدید شناسنامه را ثبت نمایند.

سامانه های پرکاربرد دیگر

با ثبت امتیاز برای این مقاله حال تیم رو خوب کن🥰!

امتیاز 5

راهنمای دانلود

  • لینک دانلود در فایل های ZIP ارائه شده است.
  • در صورتی که به هر دلیل موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید به ما اطلاع دهید.

باکس دانلود

فایلی مارکت

فایلی مارکت

مجموعه فایلی مارکت، فروشگاهی بر مبنای ارائه خدمات اینترنتی می باشد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده است و می کوشیم که نیاز های کاربران را بشناسیم و آنها را رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب مفید

سلام همراه عزیز فایلی مارکت آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید و یک کد تخفیف 30 درصدی دریافت کنید؟ خیر بله