معرفی دوره آموزش 0 تا 100 کافی نت + نرم افزار ها

آموزش مبتدی تا پیشرفته اپراتوری کافی نت | آموزش کافی نت

درصد مقاله را مطالعه کردید

اشتراک گذاری

امتیاز کاربران به این مقاله

امتیاز 4.8

معرفی دوره آموزش 0 تا 100 کافی نت + نرم افزار ها

آموزش مبتدی تا پیشرفته اپراتوری کافی نت | آموزش کافی نت

با اهمیتی که کافی‌نت‌ ها در جامعه دارند، نوشتن مقاله‌ای درباره آن‌ها می‌تواند جالب و مفید باشد. در این مقاله، به برخی جنبه‌ها و آموزش کافی‌نت‌ می‌پردازیم. کافی‌نت چیست؟ کافی‌نت یا نِت‌سرا، مکانی عمومی برای استفاده از اینترنت و ثبت نام و هر آنچه مربوط به دنیای اینترنت است. افراد معمولاً به ازای هر ساعت استفاده و یا در یافت […]

راهنمای مقاله
با اهمیتی که کافی‌نت‌ ها در جامعه دارند، نوشتن مقاله‌ای درباره آن‌ها می‌تواند جالب و مفید باشد. در این مقاله، به برخی جنبه‌ها و آموزش کافی‌نت‌ می‌پردازیم.

کافی‌نت چیست؟

کافی‌نت یا نِت‌سرا، مکانی عمومی برای استفاده از اینترنت و ثبت نام و هر آنچه مربوط به دنیای اینترنت است. افراد معمولاً به ازای هر ساعت استفاده و یا در یافت خدمات از کافینت، مبلغی که معمولا از 5 هزار تومان بابت کپی تا 100 هزارتومان بابت ثبت نام به عنوان هزینه پرداخت می‌کنند. کافینت ها از سال 1400 رشد زیادی داشتند و دلیل این رشد زیاد کافی نت ها وجود و ایجاد سامانه های اینترنتی و استفاده از مواد مصرفی با هزینه کم است.

تاریخچه کافی‌نت

اولین کافه آنلاین در کره جنوبی ایجاد شد و به نام کافه الکترونیک شناخته می‌شد. این کافه در سال ۱۹۸۸ توسط Ahn Sang-Su و Keum Nuri در سئول ایجاد شد. در ایران، کارهایی مثل ثبت نام‌های کنکور، اعلام نتایج، انتخاب رشته دانشگاهی، و ثبت اظهارنامه از طریق اینترنت در کافی‌نت‌ها انجام می‌شود.

خدمات کافی‌نت

کافی‌نت‌ها علاوه بر ارائه خدمات اینترنتی، می‌توانند خدمات دیگری نیز ارائه دهند. برخی از خدمات معمول در کافی‌نت‌ها عبارت‌اند از:

ثبت نام کنکور

از خدمات مهم و پر کاربرد کافی نت، ثبت نام کنکور، دانشگاه، انتخاب واحد، بارگذاری مدارک دانشگاه و ازین قبیل ثبت نام های وابسته به دانشگاه میباشد
  • تایپ و تکثیر مستندات
  • چاپ و اسکن مدارک
  • استفاده از سامانه‌های دولتی و اداری
  • مشاهده و ارسال ایمیل‌ها
  • مکالمه تلفنی با راه دور
  • مشاهده وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از نرم‌افزارهای مختلف
کافی‌نت‌ها یا نِت‌سراها، مکان‌های عمومی برای استفاده از اینترنت هستند. در این مکان‌ها، مشتریان به ازای هر ساعت استفاده، مبلغی به عنوان هزینه پرداخت می‌کنند12. خدمات قابل ارائه در کافی‌نت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:
setting-up-an-internet-cafe

مشاهده دوره

آموزش 0 تا 100 دوره کافی نت به صورت ویدئویی

با ثبت امتیاز برای این مقاله حال تیم رو خوب کن🥰!

امتیاز 4.8

راهنمای دانلود

  • لینک دانلود در فایل های ZIP ارائه شده است.
  • در صورتی که به هر دلیل موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید به ما اطلاع دهید.

باکس دانلود

فایلی مارکت

فایلی مارکت

مجموعه فایلی مارکت، فروشگاهی بر مبنای ارائه خدمات اینترنتی می باشد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده است و می کوشیم که نیاز های کاربران را بشناسیم و آنها را رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب مفید

سلام همراه عزیز فایلی مارکت آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید و یک کد تخفیف 30 درصدی دریافت کنید؟ خیر بله