افزونه چت و پشتیبانی آنلاین Support Board | پلاگین چت و پشتیبانی آنلاین Support Board برای وردپرس
افزونه دکمه پشتیانی آنلاین سایت | آخرین نسخه افزونه Support Board فارسی | افزونه رایگان چت و پشتیبانی آنلاین
| افزونه چت با کاربران سایت وردپرسی | افزونه چت آنلاین ساپورت بورد – پلاگین Support Board
معرفی افزونه Support Board
آیا شما هم به دنبال یک فرصت جذاب برای بازاریابی هستید؟ افزونه Support Board یک افزونه چت و پشتیبانی فوق حرفه ای می باشد که با استفاده از آن میتوانید یک سیستم پشتیبانی و چت آنلاین جهت گفتگو آنلاین با مشتریان و بازدیدکنندگان خود راه اندازی کنید. به وسیله این افزونه قدرتمند میتوانید در لحظه با مشتریان خود در ارتباط بوده و به سوالات آن ها پاسخ دهید. افزونه چت و پشتیبانی آنلاین Support Board به شما این قابلیت را میدهد تا با ایجاد اپراتورهای متعدد و پایگاه دانش پاسخ های از پیش آماده روند پاسخ دهی به مشتریان را با سرعت بیشتری انجام دهید و بنا بر تحلیل انجام شده رونق فوق العاده ای به فروش و کسب و کار شما میدهد، وکابران راضی تر خواهند بود.
با رابط کاربری فوق العاده این افزونه وردپرسی به راحتی مکالمات خود را در یک قسمت مدیریت کنید.
بعضی از این موارد عبارتند از:
برخی از ویژگی های افزونه چت و پشتیبانی آنلاین Support Board:
با استفاده از بیش از 3500 ایموجی و با قالب بندی متن براساس نشانهگذاری ها، الهامگرفته از Slack، پیام های حرفه ای ایجاد کنید. کاربران خود را با پیام های HTML سفارشی غافلگیر کنید و رسانه ها و فایل ها را تنها با یک کلیک به راحتی پیوست کنید.
در زمان با ارزشتان صرفه جویی کنید و از سردرد ناشی از تکرار کارهای مشابه جلوگیری کنید. با پاسخهای ذخیرهشده، نیازی نیست که پیامهای مشابه را بارها و بارها تایپ کنید. همچنین میتوانید پیامهای که از نطرتان باارزش هست و محتوای سفارشی را ذخیره کنید.
مکالمات را سازماندهی کنید و بخش هایی را، به نمایندگان اختصاص دهید. قوانین را به گونهای در نظر بگیرید که مکالمات شما همیشه در دستان درست قرار بگیرد.
بازدیدکنندگان را از دست ندهید در عوض با مجموعه ای کامل از اعلان ها، آنها را فعالانه درگیر کنید.
هر بار که پیام جدیدی وارد می شود، به کاربران و نمایندگان از طریق ایمیل اطلاع دهید.
(اعلانهایی هستند که توسط مدیر ، به دیوایسهایی که سایت برای آنها باز است، ارسال میگردد. این دیوایسها میتواند موبایل، تبلت و… باشند)
به کاربران و نمایندگان از طریق پوش نوتیفیکیشن برای هر پیام جدید اطلاع دهید.
برای هر پیام جدید از طریق اعلان های دسکتاپ به کاربران و نمایندگان اطلاع دهید.
هر بار که پیام جدیدی وارد می شود، به کاربران و نمایندگان از طریق ایمیل اطلاع دهید.
هر بار که پیام جدیدی دریافت می کنید، عنوان برگه مرورگر را به روز کنید و با دریافت هر پیام جدید یک صدا پخش کنید.
در افزونه Support Board تعداد پیام های خوانده نشده بر روی یک دایره قرمز نمایش داده می شود.
نمایش انواع اعلان ها در قسمت مدیریت
بازدیدکنندگان را از موقعیت خود در صف و زمان انتظار در زمان واقعی مطلع می کند. به طور خودکار مکالمات را بین همه عوامل موجود توزیع کنید و محدودیت چت های همزمان را تعیین کنید.
ایمیلها را در زمان واقعی برای کاربران ارسال کنید. از فیلدهای ادغام سفارشی برای شخصی سازی هر پیام و ارسال خودکار اعلان ها استفاده کنید.
از Piping برای پاسخ به پیام های کاربر از صندوق ورودی ایمیل خود و تبدیل ایمیل ها به تیکت استفاده کنید. کاربران می توانند از طریق ایمیل نیز به نمایندگان پاسخ دهند! تنظیم این ویژگی نیازی به پیکربندی سمت سرور ندارد.
یک نمای کلی از نحوه عملکرد چت و نمایندگان خود در افزونه Support board دریافت کنید بنابراین می توانید در جهت بهبود روند پشتیبانی اقدامات لازم را انجام دهید.
درباره تجربیات چت زنده مشتریان خود بازخورد جمع آوری کنید و از گزارش بدست آمده برای بهبود خدمات مشتری استفاده کنید. رتبه بندی نمایندگان خود را بررسی کنید و پیام هایی پس از اتمام چت ارسال کنید.
زمانی که ساعت اداری نیست یا همه نمایندگان آفلاین هستند برای کاربر پیام ارسال کنید یا بنر نمایش دهید. پیام را شخصی سازی کنید تا فقط زمانی که می خواهید و آنطور که می خواهید نشان داده شود.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.