ورود به سامانه ادواری | سایت ثبت نام فنی و حرفه ای

ساامانه ادواری فنی و حرفه ای + آموزش ثبت نام

دسته بندی:

درصد مقاله را مطالعه کردید

اشتراک گذاری

امتیاز کاربران به این مقاله

امتیاز 5

ورود به سامانه ادواری | سایت ثبت نام فنی و حرفه ای

ساامانه ادواری فنی و حرفه ای + آموزش ثبت نام

معرفی سامانه ادواری فنی و حرفه ای آزمون ادواری ۱۴۰۲ از جمله آزمون هایی است که از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود. داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون می توانند به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به سایت advari.irantvto.ir مراجعه کرده و پس از مطالعه کردن شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون ادواری فنی حرفه ای​ اقدام نمایند. 1- زمان ثبت نام ادواری advari.irantvto.ir آزمون ادواری یکی از آزمون هایی است […]

راهنمای مقاله

معرفی سامانه ادواری فنی و حرفه ای

آزمون ادواری ۱۴۰۲ از جمله آزمون هایی است که از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود. داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون می توانند به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به سایت advari.irantvto.ir مراجعه کرده و پس از مطالعه کردن شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون ادواری فنی حرفه ای​ اقدام نمایند.

1- زمان ثبت نام ادواری advari.irantvto.ir

آزمون ادواری یکی از آزمون هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود. این آزمون بیشتر برای افرادی مناسب است که بدون شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای قصد دریافت مدرک از فنی و حرفه ای را دارند. امتحان ادواری در رشته ها و مهارت های مختلفی برگزار می شود و داوطلبان می توانند بر اساس مهارت و رشته مورد نظر خودشان اقدام به ثبت نام در امتحان ادواری کنند. 

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای را دارند، می بایست در بازه زمانی مشخص شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را در آزمون ادواری انجام دهند. این آزمون معمولا در بازه های زمانی مختلفی برگزاری می شود و طبیعی است که زمان ثبت نام متفاوتی نیز دارد.

زمان ثبت نام آزمون ادواری در سال جاری از 20 فروردین تا 30 شهریور می باشد. بود. داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام در این آزمون به سایت advari.irantvto.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام آزمون فنی حرفه ای خود را انجام دهند. همچنین، داوطلبان می توانند در یک بازه زمانی سه ماهه، اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در سایت این آزمون نمایند. 

زمان ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۲ از 20 فروردین تا 30 شهریور ماه می باشد.

سامانه های پرکاربرد دیگر

با ثبت امتیاز برای این مقاله حال تیم رو خوب کن🥰!

امتیاز 5

راهنمای دانلود

  • لینک دانلود در فایل های ZIP ارائه شده است.
  • در صورتی که به هر دلیل موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید به ما اطلاع دهید.

باکس دانلود

فایلی مارکت

فایلی مارکت

مجموعه فایلی مارکت، فروشگاهی بر مبنای ارائه خدمات اینترنتی می باشد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده است و می کوشیم که نیاز های کاربران را بشناسیم و آنها را رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب مفید

سلام همراه عزیز فایلی مارکت آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید و یک کد تخفیف 30 درصدی دریافت کنید؟ خیر بله